Jag ger upp...



Jag har lovat mej själv att inte ge upp, men nu orkar jag inte längre...
Det känns hemskt, att behöva ge upp hoppet om att få sin egen hund tillbaka. För snart ett år sen förlorade jag inte bara Kim, utan även min hund. 2 av de som vart viktigast av allt för mej!
 Nu är jag arg, som fan! Det är så sjukt att det kan få gå till såhär... Att boupptäckningen går helt fel till och att jag inte har en möjlighet att ställa det till rätta... Vart är sverige på väg?

Dom som har låtit det bli så här, dom som jag trodde var min familj, dom är jag så otroligt besviken på. Jag kommer aldrig någonsin att förlåta dom för det här, om inte dom ställer allt till rätta igen, och gör det enda rätta...

Att bli utfryst och behandlad så som jag blivit är en mardröm, och jag förstår inte hur man kan behandla någon på det viset...

Kommentarer
Postat av: Lisa Lööf

Jag vet hur dåligt du mår över det där och jag önskar att det inte hade blivit så som det blev.. Och jag hoppas att ni får Trubbel tillbaka! Jag saknar honom också, jätte mycket.<3 Kramar till dig och gohjärtat!

2010-10-13 @ 14:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0