Jag tjänade in lite tid idag...



Jag trodde att tiden inte skulle räcka till alls idag...
Men då fönstergubbarna kom klockan 7 imorse och var klara när jag kom hem efter att ha lämnat Leon på dagis, så upptäckte jag att genast hade mycket mer tid att gå på idag. Det betyder väl egentligen inte att jag har tid att sitta här, för jag ska klippa mina buskar på baksidan, städa, baka tårtbottnar (och bullar om jag hinner), ducsha och göra mej klar innan det är dags att hämta Lillen på dagis...
Så fort Joel kommer hem så ska vi köra lite sopor till återvinningen också, så visst har jag ett stressat schema idag ändå...

Nu blir det lite mellis innan det är dags att sätta igång och slita, ha en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: My

Okej, jaa :) Men det kommer när man minst anar det. Låter bra att det är bra iaf! Fint här också :)

2010-10-07 @ 09:45:17
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0