Röntgen.

Min dag började bra.
Det snöade, och ni som känner mej vet att jag älskar snö, och Ida kom förbi med jätte god lunch och sällskapade lite innan det var dags att åka och hämta upp Leon.
 Det kändes som om vi fick vänta i tusen år innan vi väl fick komma in på provtagningen. Men väl inne så var Leon jätte duktig och vi kunde snart springa ner till röntgen för att vänta in nästa läkare. Där fick vi nog vänta i 2 tusen år innan det var dags...

Ett bra resultat.
Röntgen visade sej gå rätt bra, det såg inte ut att vara någon tumör bakom örat, men jag känner mej inte det minsta trygg för det. Självklart är det skönt att veta att det inte var en tumör, men det utesluter inte leukemi, då det dessutom är vanligt med svällda köttlar vid just den sjukdomen så är jag lika orolig nu som innan.
 Men med lite tur så skulle vi få provsvaren på blodproven imorgon, och ser dom bra ut, så kan jag lugna ner mej en hel jävla massa!

Håll tummarna för oss!


Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Va skönt att det visade sig att det inte var en tumör! Nu håller jag alla mina tummar och tår för er och hoppas att det inte visar nå fel på blodproven heller! Massa styrke kramar! :)

2010-10-20 @ 20:48:51
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: haha nej jag menade inget illa:D

2010-10-20 @ 21:04:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0