Sega dag...

Mitt försök till att få dagen att gå så fort som möjligt idag har än så länge inte vart så lyckat.
Jag mös med Leon busunge innan dagis, sen när jag lämnat honom ringde jag en stödlinje för att få lite svar på mina frågor... Väl hemma har google gått varmt. Jag har hunnit prata med sjukhuset, och väntar även på att doktorn ska ringa för att underrätta mej lite mer om läget. Samtidigt försöker jag röja undan här hemma och få klockan att gå lite snabbare, men utan resultat...

Jag vill att Joel ska stanna hemma från jobbet idag.
..,Vill inte vara själv, men vet att han måste åka.
Hur som helst så ska jag iaf hämta hem prinsen så fort jag vart hos min läkare, och då ska vi nog försöka hitta på något med mormor för att inte bara vara hemma och tänka...
Senare ikväll kommer syster Maria förbi, hon behöver massa gos och mys med Leon nu.

Jag vill förklara situationen lite närmre, för att undvika missförstånd...
 Än så länge är ingenting klart, och dom ber mej att inte oroa mej än. Men ju mer jag säser på, desto mer passar det in på Leon, och desto mer orolig blir jag!
Jag menar, tänk om det verkligen är leukemi!? Jag är livrädd bara av att chansen finns där!
Men förrän motsatsen är bevisad så är det något helt annat än just canser...




Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Lovis !

tänker på er ! hoppas allt ordnar sig och att det inte är nånting farligt .

Kram

2010-10-19 @ 12:37:50
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] ~ Vinn löshår&trätåg

Jag förstod nästan att det handlade om leukemi.. Men oroa dej inte i onödan, även om jag förstår om det är svårt. Tänker på er!

2010-10-19 @ 18:09:55
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: madde

hoppas att allt ordnar sig! Tänker på er! Massa styrke kramar från oss!

2010-10-19 @ 18:38:45
URL: http://maddewadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0