Snart är det onsdag!





Ensamheten är värst...

...Min absolut värsta fiende just nu, mer än i vanliga fall. Min hjärna går på högvarv då, och jag borde försöka att tänka så lite som möjligt nu.
 Joel gjorde min dag iaf, han lyckades få mej på lite bättre humör, vi skrattade tillsammans och jag kunde för någon sekund glömma all oro och bara leva i nuet. Han är min hjälte! ♥

Mitt läkarbesök gick iaf bra.
Det var bara en uppföljning för att se hur allt gick nu, och hur jag mår. Vi pratade lite doseringar och kom fram till rätt skapliga beslut ändå...
 Dessutom har vi turen att få komma tidigare till sjukhuset med Leon imorgon och lämna blodproverna då istället för på fredag. Det känns så skönt, 2 dagar mindre att vänta på provsvar! Och plus att imorgon röntgas han ju, och har man tur och ser något på en gång då så kommer ju det att kännas bättre...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hoppas att allt är bra med honom. Kram

2010-10-20 @ 10:59:39
URL: http://nathalieewestlund.blogg.se/
Postat av: lovisa

AHAHAHA ROLIG B ILD

2010-10-20 @ 11:13:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0