Baka?



Jag vill börja med att tacka för de baktips jag fått, fler är gärna välkommna!
Sen vill jag även dela med mej lite till er...
Ett av de tips jag fick innehöll en länk till den här fina bloggen, där kan jag nog garanterat hitta några roliga recept till min födelsedag. Och jag rekomenderar även er att ta en titt och låta er frestas av de söta kakorna mm som hon bakat ihop. Och det bästa utav allt är att hon även bjuder på alla recept!

Nu säger jag godnatt, men tänker inte gå och lägga mej än... Har lite tvätt som ska vikas, och ett idol resultat att vänta på.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Det var så lite så :) Bara glad att kunna hjälpa till lite grann ;)



Tack så mycket! :) Dom är underbara :D Men så säger väl alla föräldrar om sina barn? ;) Leon är också jätte söt och grattis till den andra graviditeten :)

2010-10-01 @ 08:17:24
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: maria

Räkna med att jag kommer och fikar! och då går det åt mycket;) haha KRAM!

2010-10-01 @ 12:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0