Känslosam dag...



Jag är helt slut!
Jag har ägnat förmiddagen åt att prata med en Jurist som ska hjälpa mej med Trouble, och efter det samtalet så var jag så sjukt upprörd och grät floder. Med andra ord tog det mej en bra stund att varva ner. Jag tog mej hem till Mikki och sökte lite tröst där, sen kom Vanessa och lunchade med mej här hemma och nu är jag äntligen samlad igen.
Det tar på krafterna att ständigt behöva hålla på hit och dit med allting!

Hur som helst så vill jag iaf tacka för alla jätte gulliga kommentarer jag fått angående min nya graviditet. Det är så kul att även ni är glada för min skull! :)

Men nu ska jag lyfta telefonen igen, barnvagns fix nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0