Leons nya vagn.


Här är då Leons nya vagn...
J
ag följde Emmas råd och körde på en sån här, för även dom på barnenshus rekomenderade den. Både jag och Joel kände nog att det kanske var smart att köra på den här då den går att använda som enkel vagn tills nästa kommer, vilket är ett bra tag!

Jag har inte hunnit känna efter så mycket om vad jag tycker om vagnen, mer än att den är smidig att lasta in i bilen, men rätt tung att styra och köra över trottoarkanter mm... Men det är väl en vanesak?

Nu måste jag skynda iväf till Kristallen, jag uppdaterar senare.

Kommentarer
Postat av: Sara

de blir säkert kanonbra de där :) har allt löst sig med polis och försäkring på dom stulna vagnanra?

2010-09-24 @ 12:48:01
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0