Lugnt och skönt.

Idag är jag rätt trött, så det är så skönt att vara ensam i tystnaden...
Jag sitter här i min ensamhet, äter lite frukt, väntar på att få skölja ur färgen ur mitt hår (nu ryker det blonda), och tankar en film.
Jag har ringt några samtal men ska ringa lite till sen, efter att jag blivit klar med mitt "lugn och ro". Och efter det är det inte bara några samtal jag ska ta itu med, utan jag ska även skura golv och göra lite nytta här hemma innan Leon ska hämtas på dagis klockan 14.

Intressant va? ;D


 


Filmen idag "The Runaways".
Jag hoppas att den är bra, för jag orkade inte lägga ner någon energi på att hitta någon annan film...


Kommentarer
Postat av: Frida - gravid vecka 40+

sv; Ja , förhoppningsvis är det dags snart . Börjar bli rackarns otålig nu.

Självklart kommer det en förlossningsberättelse , ska försöka skriva en så fort som möjligt :)

Har du skrivit nån ? kan inte minnas att jag läst nån..

Såg att du blivit av med en till vagn , jäkla idioter det finns alltså . Hoppas du får den nya snart så du slipper konka runt på leon nu när du är gravid ! kram

2010-09-16 @ 16:22:06
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Frida - gravid vecka 40+

Hittade din förlossningsberättelse nu , tror jag läst den men det var ju ett tag sen så jag läste den igen. Man blir helt glad !

2010-09-16 @ 16:42:21
URL: http://fr
Postat av: Anonym

Hej. Jag undrar bara om joel har blivit som en pappa till leon nu eftersom att kim har gått bort? Kram och lycka till men graviditeten

2010-09-18 @ 11:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0