Så förbannad!!!

Då var andra barnvagnen stulen nu, och jag är ju inte precis glad!
Återigen i trappuppgången, där alla andra med barn i det här huset har sina barnvagnar, men ändå är det bara mina som blir stulna...
 Jag fick bära Leon, som vägrade gå, hela vägen till dagis, vilket inte är så bra när man är gravid. Det var en omställning för Leon att inte åka vagn, så han var helt förstörd så fort jag satte ner honom på backen, och lämningen på dagis gick inte skit bra...

Nu ska jag ringa barnenshus och hur hur min barnvagnsförsäkring (som jag var smart och tog den här gången) fungerar. Förhoppningsvis får jag en ny så fort som möjligt, för jag kan inte bära Leon så fort vi ska någonstans...



Så här ser den ut, fast brun med beiga blommor på en del ställen...

Kommentarer
Postat av: lucas

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-15 @ 11:09:59
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0