Tips på goda bakverk?

 




Min födelsedag närmar sej med stormsteg.
Nästa lördag (alltså 9 oktober), fyller jag år! Jag försöker nu komma på vad jag ska baka och bjuda på... Smörgåstårta, negerbollar och vanlig tårta är iaf självklart. Smörgåstårta tycker jag bara om på ett och samma vis, då jag inte äter någonting från vattnet och är rätt kräsen även utöver det. Negerbollar kan man bara göra på ett sätt, men tårtan därimot har jag ingen aning om hur jag ska göra i år...

Ni får mer än gärna komma med massa goda tårt tips, och andra goda bakverks tips att bjuda på på en födelsedag.

 


Kommentarer
Postat av: mamma

hej..

jag tycker att du kanske kan göra en smarrig chokladtårta...mmmmm.

2010-09-29 @ 20:03:54
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Vill du ha tips på bakverk och tårtor så tycker jag att du ska gå in på den här bloggen http://hembakatapieceofcake.blogg.se/ Tjejen som äger bloggen kan en hel del om bakning så där hittar du säkert något du gillar :D

2010-09-30 @ 10:36:25
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Anonym

gör en varm smörgåstårta med bacon och purjolök osv

2010-09-30 @ 12:25:35
Postat av: Anonym

gör en varm smörgåstårta med bacon och purjolök osv

2010-09-30 @ 12:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0