Är det syster som vart i farten tro? Hitta...

dsc02811 (MMS)

Är det syster som vart i farten tro? Hittade bilden nu, och det var inte joel som tagit den... Hur som helst så har jag fortfarande inte fått några provsvar, så än vet vi inte vad som är felet med leon. Då det finns en hel del rs och massa andra sjukdomar som kan vara farliga för corey på sjukhuset, så rekomenderade dom mej att åka hem med honom och låta mamma sova kvar med leon, så är jag hemma och mamma ställer upp och ligger på sjukan. Jag fick en fråga om vad orsaken till att leon är sjuk så ofta är, och jag kan tyvärr inte svara på det, för det är just den frågan jag också vill ha svar på...


Kommentarer
Postat av: Hannah

Oj stackars Leon, hoppas han kryar på sig snabbt och att ni kanske äntligen kan få något ordentligt svar.



Grattis även till lillebror som är jättesöt :D



kram Hannah

2011-04-04 @ 23:09:33
URL: http://littelfrogs.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Ja, det var jag! Ni såg så söta ut :)



2011-04-05 @ 08:35:31
URL: http://lisaloof.blogg.se/
Postat av: Anonym

Går Leon på dagis? många barn är hela tiden sjuka dom första levnadsåren då dom smittas hela tiden av alla möjliga baciller när det är stora barngrupper då kan dagmamma vara en lösning

2011-04-05 @ 19:23:56
Postat av: A

Åh vad skönt det ser ut då!

Hoppas ni får svar snart ang. Leon, inge kul o vara sjuk ofta, det tar även på krafterna.

Tur att du har en sån snäll mamma som ställer upp (har jag med, men tyvärr finns det många som inte har det)... =(

Kramiz till er

2011-04-06 @ 11:00:42
Postat av: Amanda ♥

Hej, var med och tävla om en länkning genom att svara rätt på dagens gåta!

2011-04-06 @ 11:08:18
URL: http://amandabp.blogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Vi har äntligen fått en utredning på astma pga att lukas hostar heeela tiden och blir hemskickad från dagis titt som tätt..

2011-04-07 @ 10:03:17
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0