Svar på kommentarer.

Jag ber om ursäkt för att jag inte avarat på alla fina kommentarer!
...Men jag har bara uppdaterar via sms och därför inte haft någon möjlighet till att svara. Däeimot så är jag otroligt tacksam för alla fina ord ni bjudit på, och jag lovar att lägga upp en förlossningsberättelse så fort jag får lite tid över...

Jag kan iaf säga att det gick rikigt fort, att han var 16 dagar tidig och att vår start var lite jobbig. Vi har iaf återhämtat oss riktigt fort, och jag börjar äntligen komma in lite bättre i rollen som 2 barns mamma. Joel är helt otrolig och vi är så lyckliga så!

...

Kommentarer
Postat av: frida-19 år & mamma till Lovis

Sv; Ja !! dom är skit lika !! :)

Förstår det , jag blir så avis , vill också ha en nyfödding att gosa på. Min tjej är så envis och vägrar att ligga och mysa , ska vara full rulle hela tiden om hon får bestämma.



Ja , det var helt underbart på resan! bestämde oss för att boka igen redan efter första dagen där.

2011-04-01 @ 20:41:41
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0