Fullt ös!

Här hemma går dagarna så fort!
... Jag hinner knappt med. Ni ska veta att det hade vart kanoners med ca 4 timmar till på dygnet... Det är så svårt att få tiden att räcka till allt som måste göras när man har 2 barn, 1 hund och en sambo som jobbar mycket.
 Iaf så prioriterar jag sällan datan, utan mobilbloggar mest, som jag redan sagt ca tusen ggr, men det gör ju också att jag kanske inte är lika snabb på att se de FÅ kommentarer jag faktiskt får, och än längre tid att svara på dom...




"Hej. Jo, jag undrar om inte du kan knäppa några ordentliga kort så att man får se hur det ser ut hemma hos er"

- Än så länge är det inte riktigt färdigt här hemma, jag har ingen bra kamera mm. Men jag ska försöka att bli bättre på att visa er lite av mitt hem... Men att lägga ut bilder på mitt hem, är ganska privat, så varje liten vrå kommer inte att synas här!
Men som sagt, lite kan jag bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0