Jag ligger i skrivande stund och glor rätt...

dsc02634 (MMS)

Jag ligger i skrivande stund och glor rätt in i väggen... Jag väntar på att leon ska slockna, och som det ser ut nu så kan det dröja. Jag hör hur han ligger och snackar i sin säng, och med jämna mellanrum hör man hur dörren först öppnas, och sen hur det tassar små fötter över golvet mot vårt sovrum, där jag befinner mej just nu. Jag orkar inte springa upp och ner stup i ett! Hur som helst så har jag tagit mej en tankeställare, och dessutom kommit fram till att internet är en riktig energi bov, och tar dessutom upp dyrbar tid som jag hellre lägger på min familj. Jag vill inte att dom ska känna att de kommer i andra hand! Dyker det inte upp nya inlägg lika ofta så vet ni vad jag gör. Med andra ord så lever jag då i verkligheten och lägger min tid och energi på det som verkligen betyder något!


Kommentarer
Postat av: A

Det är precis så jag känner med datorn oxå..."energitjuv" ;)

Kram på dig!

2011-02-13 @ 14:36:53
Postat av: Mikkki och Milo 9 månader

Du hörde aldrig av dig igen.. Ska du ha bilbarnstolen eller ?

2011-02-14 @ 10:15:10
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0