Dagen med stort D.

Idag bär det äntligen av!
 Så fort nycklarna har kommit tillrätta, vilken tid det än blir, då går första flyttlasset. Jag bryr mej inte om vad klockan är eller hur mycket vi hinner med idag, men ett lass ska hinnas med iaf, MINST!
Äntligen får vi flytta och bosätta oss i ett hem som passar oss i storleken, och det ska bli så skönt!
 Leon ska ÄNTLIGEN få ett eget rum, där han kan sova ostört, och vi lika så. Även bäbisen får ett eget rum från start, och allt kommer att bli så bra!

Behöver jag säga mer än att jag är lycklig!? :)

Det enda tråkiga är att flytta längre ifrån Mikki, det har vart så skönt att bo så nära henne. ♥

Kommentarer
Postat av: Mikkki och Milo 8 månader

Jag kommer sakna er. Nu är det bara jag och Adam som bor kvar i Centrum. Känns tomt. Men vi letar också efter nå nytt. Men en sak är säker det blir inte på veretas iaf...

Vi måste ha en par middag någon dag =) haha! Skulle vara kul. Spela lite spel och Umgås

2011-01-21 @ 21:30:14
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0