Fullmåne?



Inatt har jag sovit otroligt dåligt!
Jag vet inte vad det kan bero på, antigen måste det ha vart fullmåne (då jag är väldigt känslig), eller så var jag otroligt stressad eller något liknande...
 Jag har vaknat tusen ggr, vridit och vänt på mej, och tillråga på allt så vaknar jag med en otrolig huvudvärk. Som tur är har jag världens bästa mamma, som så snällt kom förbi och körde skitungen till dagis. Själv tog jag ut Trouble på historiens kortaste promenad, så att jag fick komma in och slänga mej på soffan och slå på off knappen så fort som möjligt.

Nu väntar jag ivrigt på att piggna till, att huvudvärken ska ge med sej, så att jag kan göra lite nytta här hemma... Vi flyttar liksom om 2 dagar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det var fullmåne igår!

2011-01-20 @ 11:20:14
URL: http://lisaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0