Grattis du saknade!



Idag skulle Kim ha blivit 22år.
Men han blev bara 20...
Grattis du saknade!


Min Kim. <3

För mej är Kim mycket, jag har så otroligt blandade känslor vad det gäller honom. Jag är både arg och besviken på honom, samtidigt som jag älskar honom. Han gör mej så irriterad, och ibland minns jag honom enbart med ilska, och ibland enbart med kärlek...
 Säga vad man vill om honom, men han var en otrolig människa. Han värnade verkligen om sina vänner vilket var det ENDA som verkligen betydde något för honom. Men ibland blir det fel, man kan inte alltid göra det bästa för alla andra, ibland måste man även se till sej själv...

Jag vet att Kim skulle ha vart så otroligt glad över att jag träffat Joel, att Leon fått en så underbar far som han fått. Att både jag och Leon får växa upp i en trygg omgivning med trygga människor som verkligen älskar oss, det hade gjort honom så nöjd.
Det gör honom så nöjd, han kan vila i ro nu, när han vet att hans son är i trygga händer.




 Min bästa vän.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det svider i hjärtat när man ser bilder på honom idag :( <3

2011-01-19 @ 12:11:19
Postat av: marcus

jag saknar dig så otroligt mykke min älskade vän! :(

2011-01-22 @ 01:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0