Huvudvärk.

Jag börjar bli trött på min ständiga huvudvärk nu!
Jag har ingen aning om vad det beror på och skulle bli överlycklig av att slippa den... Det är tur att allt annat är toppen. :)
 Synd är det ju bara att jag hade behövt lite vila, men har en hel del att ta tag i även idag. Jag måste fortsätta packa så gott det går, och sen måste dammsugaren köras ett varv i lägenheten.

En härlig förmiddag.
Dagen började iaf bra. Jag och Belinda följdes åt efter att vi hade lämnat grabbarna på dagis, så jag hämtade upp Trouble för en promenad... Vi svängde förbi hos Bello, och JÄVLAR vad fint dom hade det hemma! Jag har nu en massa projekt när vi får flytta in i vårt radhus.
Hur som helst så har jag haft en super trevlig förmiddag, men nu är det dags att ta på sej hårdhandskarna och sätta fart...

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0