"I rymden finns inga känslor."

Syster och mamma hämtade Leon på dagis idag.
Lisa skulle upp till köpis med några av hennes vänner så Leon fick följa med. Därmed fick jag en hel dag på mej att göra vad jag ville...
 Jag har ju självklart tagit tillfället i akt att städa, tvätta, och kört en diskmaskin. Jag hade även planerat att börja måla om lill toan, men än har jag inte hunnit så långt.
Jag gav mej själv lite vila i soffan framför en film, vilket var hur skönt som helst. Min rygg har börjat ömma som FAN igen!

Filmen " i rymden finns inga känslor", som jag tittade på idag, var helt okej.
Rolig, men lite långdragen. Jag har dessutom insett att svenska filmer kanske inte är dom bästa, men dom duger för mej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0