Igår och idag.

Igår hade jag en super mysig dag.
Jag, Leon, Mikki och Milo (som vi så sällan hinner träffa) tog en promenad till köpis i snön, vilket var värsta träningspasset...
Väl framme kom mamma och gav oss sällskap på en fika och lite snack innan vi strosade runt lite till för att sen traska hemmåt.
 Leon var på super bra humör hela dagen igår, och vi slapp dom dagliga fajterna. och sen hade jag jätte mysigt med Joel på kvällen (som nästan vilken dag som helst). Med andra ord ger jag gårdagen ett stort plus!

Idag ser ut att kunna bli en seg dag...
Jag väntar på att Joel ska vakna och ta sej upp så att jag kan slänga mej i duschen, men det verkar inte gå frammåt där inte!
Sen hoppas jag på att åka ut till Hille för att busa lite i snön med hund och barn. C och J är sjuka, S jobbar och C bad om lite leksällskap till E så att resten av dom får vila.
 Sen hoppas jag även på en tripp till sätra, det var så längesen jag träffade Kate och resten av den familjen...

Men vi får la se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0