Leon är inne i en riktigt jobbig period nu...

dsc02578 (MMS)

Leon är inne i en riktigt jobbig period nu, varje ledig sekund är guld värd! Han ignorerar allt jag säger, han slår mej, sparkar mej, river mej, nyper mej och utmanar allt han kan... Trots det så har han självklart sina underbara stunder, som nu, då han ligger och gosas i soffan. Trotts att det här bara är en period så är det fruktansvärt jobbigt. Fast att han bara är 2 år och inte förstår riktigt vad det är han gör, så känner man sej otroligt sårad och misslyckad när han beter sej så där och inte bryr sej det minsta när jag säger åt honom... Någon som känner igen sej?


Kommentarer
Postat av: Maja

Neo hade oxå en sån period, jag bar in honom på rummet så fick han sitta där tills han "var snäll igen". Jag stod utanför dörren hela tiden och när han lovade att inte slå mer så fick han komma ut igen. Ibland fick han åka in flera gånger innan det gick över. Kanske värt att prova =) Och vägra bli ignorerad!

2011-01-30 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0