Lilla syster.

Nu har syster precis åkt hem...
 Det var så längesen vi hängde nu, och det var riktigt trevligt att äntligen få göra det igen! Med sej hade hon världens bästa Sandra som uppehöll Leon hela tiden. Det var verkligen full fart, och han skrattade så att han knappt fick någon luft...

Jag och min ryggvärk...
Jag har nu bosatt mej i soffan för resten av kvällen. Jag har så ont att jag knappt kan sitta, men det är så värt det! Man måste ju få beklaga sej lite också, även om det är underbart att vänta barn, och ännmer att få barn, så är det inte ett lätt jobb. Det är riktigt slitsamt för både kropp och själ, hormonerna bubblar över och humöret kan svänga bra.

Nej nu ska jag slö titta på tv tills hjärtat kommer hem från jobbet.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Lisa Lööf

<3

2011-01-29 @ 14:53:22
URL: http://lisaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0