M?

Jag har ingen aning om vem M är, och jag svarar inte gärna på den frågan utan att ha någon som helst aning om vem som frågar. Dessutom är det en ganska personlig fråga som jag är osäker på om jag skulle vilja ta upp helt offentligt...

Jag har verkligen inte fått tiden att räcka till idag, därav kom jag även 30 minuter försent till dagis när Leon skulle hämtas.
Jag har iaf hunnit med att halka omkull ute, kastat i mej min lunch, och suttit på föräldrarträff på BM-mottagningen i hela 2 timmar med en hemsk ryggsmärta...
 Nu väntar en storhandling och sen matlagning innan jag ska göra kväller för Leon och avnjuta ett varmt bad, och dessutom försöka få med mej älsklingen på det sistnämnda.
Sen ska jag mysa i soffan med honom hela kvällen!


Tänk att det redan hunnit gått 5 år (!)...
I lördags var årsdagen, men för första gången var jag varken till olycksplatsen eller kyrkogården.
Men vad hjälper det att att åka dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0