Njuter av lugnet.

Båda mina prinsar sover, och jag passar på att njuta!
För 1 minut eller 2 tycker även jag att det är rätt skönt att vara för mej själv. Jag som annars avskyr att vara ensam och blir rastlös och deppig på 2 röda...
 Hur som helst så gick Joel och la sej för att få lite sömn innan nattens jobb, och sen blev klockan även kväller för Leon, så nu är det lugnt här hemma.
Jag saknar Trouble en del, men han hade vart ute och busat med mamma och bror, så han är nog nöjd!

Nya bilder...
Jag har nu upptäckt, en aning sent, att jag har brist på nya bilder. Och dessutom att det är dags för nya magbilder... Jag ska rensa telefonen idag eller imorgon, och börja ladda upp med nytt, på både hund och barn, mage och allt annat ni kan tänka er...


Jag hoppas på en lika härlig resa i sommar också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0