Öroninflamation?

Jag misstänker återigen öroninflamation hos Leon...
I vanliga fall brukar det inte märkas på honom när han får problem med öronen, och inflamationen har heller inte gett med sej och blivit helt återstäld efter de svängar han haft. Men idag har han klagat på smärta i både hals och öron, och dessutom att det kliar på kroppen av dessa JÄVLA exesem som vägrar ge med sej. Stackarn!
  Och inte nog med det så tog det ca 2 timmar att lägga honom idag, han som annars somnar direkt. Men som sagt, det tog nästan 2 timmar, vilket innebär att jag precis fått lugn och ro.

´God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Testa A kräm! Finns på typ hälsobutiker var det ända som hjälpte på mig då jag hade eksem som liten :) eller olivolja, de hjälper också mot kliandet!



KRamar

2011-02-01 @ 08:24:45
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0