På bättringsvägen?

Tidigare idag kände jag mej tusen gånger bättre än igår...
 ...Men ju längre in på dagen jag kom, desto sämre mådde jag. Huvudet skulle sprängas när som helst, och illamåendet dök upp så fort jag hade rört mej för mycket. Snoret tog aldrig slut och nässprayen vägrade att ta sej tillräckligt långt in i näsan...

Visst är jag piggare, men inte i närheten av att vara frisk.
Trotts det blir det en tripp till affären sen, och jag ska även passa på att lämna Trouble hos bror min. Joel går ut och jobbar i natt, och jag mår så pass dåligt att jag inte klarar av att ge honom de promenader han behöver, så bror lovade att ställa upp... Det är tur att man har familj som ställer upp!

Flyttpacka.
Imorgon ska jag börja packa lite smått, sånt vi inte har användning för och sen beror det självklart på hur mycket jag orkar med mitt sprängande huvud. Vi flyttar om ca 1 månad, och det är skönt att kunna börja i tid för att slippa stress senare...
 Det börjar närma sej, och jag LÄNGTAR!


Jag längtar tills jag kan komma i snygga klänningar igen. ;D
Men mest efter bäsen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0