Plusgrader och regn.

Nu vet inte vädergudarna alls hur dom vill ha det, ena dagen är det en massa minus, och dagen efter är det plusgrader...
 Idag är det både plusgrader och regnar, vilket innebär riktigt korta promenader med Trouble, som vägrar att gå i regn. Därimot tycker jag att det var skönt ute, det regnade inte så mycket att man störde sej på det.
Vi får väl se om det fortsätter att plussa nu, annars kommer det att bli skridskobana ute...

En super härlig kväll.
Vi hade det super trevligt igår! Maten var kanon god, vi spelade ett rätt dött spel som blev kul pga våra diskutioner undertiden.
Det hela resulterade i att det blev bra sent, jag och Joel kom hem straxt efter 2 (!), men det var det värt! Jag hoppas att vi kommer att göra om det här, många gånger...


En kul bild jag hittade...
:D


Kommentarer
Postat av: A

Kul bild som så bra kan stämma in ;) allra heslt fotnot-kommentaren

2011-01-17 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0