Tidigare flytt.

Plöttsligt närmade sej flytten med stormsteg...
Hon som haft radhuset innan oss har redan flyttat ut, och skulle lämna över nyckeln till oss nästa fredag, vilket betyder att vi får flytta in hela 2 veckor tidigare. Behöver jag säga att jag är otroligt tacksam!?
Jag sa direkt åt henne att bara städa det värsta som toalett, fönster och kök, och inte fokusera på hela radhuset. Det är det minsta jag kan göra för att visa min tacksamhet...
 Därimot har jag inte hunnit packa mycket alls, men har hela den här och nästa vecka på mej, så det ska nog inte bli några problem alls.

Snart flyttar vi, ÄNTLIGEN!


Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Nämen va kul att ni får flytta in tidigare!! :)

2011-01-12 @ 10:15:27
URL: http://aboutourslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0