Utan vagn.

Just nu sitter jag och klurar på hur jag ska ta mej till dagis imorgon...
Jag är utan vagn och alla vägar är ju grusade vilket innebär att det är skit tungt att dra pulkan och plus att den går sönder då, Leon är för LAT för att gå hela vägen, och jag för tjock för att orka bära honom...
Men det löser sej!
 Jag sa ju att jag hade något att berätta för er, och det var just det här. Min vagn (britax b-dual) har krånlat igen (!), fast den här gången var det mer allvarligt. För några dagar sen när jag var på väg till dagis släppte sittdelen, och det var ren tur att jag han se det innan Leon sopade i backen. Men nu har jag lämnat in vagnen och begärt pengarna tillbaka. Jag har valt ut en ny vagn (dock ingen syskon vagn pga att jag inte hittat någon som faller mej i smaken), men kan inte hämta ut den förrän tidigast imorgon...

Besök hos BM.
Som sagt gick det bar hos barnmorskan...
Jag börjar få panik över min viktuppgång, som börjar närma sej min sluvikt med Leon. Men jag startade på några fler kilon den här gången, och viktökning hör ju till.
 Konstigt nog känner jag mej mindre pluffsig nu än vad jag gjorde med Leon, och äöndå väger jag mer nu?

Den här gången låg SF måttet på 26 och hjärtljuden på 142. Jag hade därimot lågt blodvärde och är tvungen att öka järndosen och min andra medicin, men huvudsaken att jag mår bra, så att bäbisen också gör det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du sett Baby jogger city select? Kan användas både som enkel och syskonvagn och är lätt att ändra om. Kostar en del (10000-10500 för två syskonsitsar och liggdel) men har fått jättebra omdömen både från ägare och säljare.

2011-01-13 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0