Ladda batterierna...

Har så otroligt mycket att tänka på, blir så sjukt virrig pga det.
Jag tog 2 barnledigt 2 minuter idag, och gick ut för att plantera blommor i landet på framsidan. Bättre sent än aldrig, eller vad säger man? Det har tagit mej flera månader att lista ut vad jag skulle plantera för någoit just där, och nu när halva sommaren har gått, då tar jag bara något för att jag måste få det gjort.
Är man perfektionist så är man, det ska stämma med höjd, färger och allt annat man kan tänka sej, men nu fick det som sagt bli som det blev...

Imorgon är vi barnlediga, och då ska jag verkligen ladda batterierna. Jag ska dricka alkoholfritt vin och och göra något trevligt.
 Dessvärre blev det helt plöttsligt så svårt att få tag på sällskap, jag har ju inga nummer kvar!
Jävla klant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0