Här ligger jag och väntar på att få gå och...

dsc02779 (MMS)

Här ligger jag och väntar på att få gå och ta min efterlängtade dusch! Sen ska jag "springa" ner en våning till corey, för en massa mys och dessutom för att kolla mitt blodtryck igen... För att ge er en liten snabb inblick på hur läget ser ut så gick förlossningen lite för fort för corey och dom tog med sej både honom och joel på en gång för att få igång andningen ordentligt... Jag fick ligga kvar för att få några stygn och ett stimulerande dropp då jag blödde lite mycket. Ca 2 timmar senare kom joel ner till mej och stannade med mej då jag var tvungen att ligga kvar i 2 timmar till innan vi fick åka upp till corey, och då hade jag knappt sett honom och visste heller varken vikt eller längd. Nu är läget iaf under kontroll, men vi blir kvar minst 2 nätter till iaf... Förhoppningsvis så får corey flytta upp till oss imorgon, och går det bra så liter det som om vi kan få komma hem sen. Mer får ni veta senare, nu ska jag ta min dusch!


Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

STORT grattis! Gud så underbart med en till liten krabat =)

2011-03-24 @ 13:25:24
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Sara

Men åh, grattis!! :) Här sitter man i Florida o funderar hur det går för dig så ser man att den redan kommit, va kul! hur är det med er nu då? gick det bra? kramis!!

2011-03-25 @ 01:44:24
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0