V37.

Äntligen närmar det sej...
 Jag är så otroligt tung och osmidig nu, självklart hör det till, men man känner sej inte så vacker och pigg när man lagt på sej närmare 20 KG, och har en otroligt begransad rörelse frihet.
 Jag längtar så mycket efter lill kotten och kan knappt vänta på att få se vad det blir för en liten filur. Leon frågar allt oftare när bäbisen ska komma, och kommer med gamla snuttefiltar som han inte längre använder, och ger dom till mej och säger att bäbisen får dom av honom. Samma visa när han märkte (till sin stora förvåning) att hans DC skor var på tok för små, då ville han ge sina älskade skor till bäbisen. Är han inte underbar min son!?
Som sagt, ÄNTLIGEN närmar det sej!

Vätska...
 Med Leon såg jag ut som en michelingubbe de sista veckorna. Jag hade ingen hals, fötterna var 4 storlekar större än vanligt, och händer och resten av kroppen ska vi inte ens prata om!
 Visst är jag sväld nu också, en hel del. Men inte i närheten av hur jag såg ut med Leon. Jag har heller inte ökat lika mycket i vikt som med Leon, men det skiljer inte många kilon nu... 


Med Leon, ca 4 veckor kvar...




Med Leon, 4 dagar innan förlossningen.




Den här graviditeten, med 4 veckor kvar till BF.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är inte alls lika stor den här graviditeten som med Leon! Men det är ju några veckor kvar ;)

2011-03-14 @ 19:03:05
URL: http://lisaloof.blogg.se/
Postat av: Jennifer rinnström

Fin du är gumman!

2011-03-17 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0