HOLLYWOOD!

Ikväll är jag bjuden till hollywood på en riktig tjejkväll...

Det ska lekas lekar, vi ska umgås och ha riktigt riktigt kul!
"Värdinnorna" för ikväll är min kära syster Lisa, och min kära vän Carolina.

Jag ser fram emot den här kvällen som tusan, men jag måste erkänna att jag haft en jäkla ångest över hur tjock och ful jag kommer att känna mej bland alla snyggingar.
Men nu har jag lagt det lite på hyllan och intalat mej att jag ska, om så bara för en kväll, acceptera att jag inte ser ut som jag vill.

Som sagt, det ska bli riktigt kul, och som ni kanske förstått så är temat tjejkvällen inget mindre än hollywoodfruarna.

"Svenska Hollywoodfruar" är tillbaka!


Kommentarer
Postat av: agneta

Men kära människa! Du är fin som du är!! Hoppas att du får skoj :)

2011-09-11 @ 02:09:59
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ja emelie, vad säger du? hur fin som helst ju.. Själv blind?

2011-09-11 @ 14:06:14
Postat av: madde

Emelie! Du är, och du var skit snygg på festen!!!

2011-09-12 @ 08:12:47
URL: http://maddewadelius.blogg.se/
Postat av: sara

har du nått emot " tjockar" eller?

2011-09-16 @ 21:51:12
Postat av: Emelie

Svar till Sara. Nej det har jag absolut inte, ber om ursäkt om jag uttröck mej dumt, men menade inte så!

Jag menar mer att jag inte klänner mej bekväm i min kropp, och om jag kunde undvika en övervikt så skulle jag helst göra det för hälsans skull...

Min bror är överviktig, och jag älskar honom precis som han är!

2011-09-16 @ 22:28:40
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0