Jag han iaf med att jobba lite idag, men t...

Jag han iaf med att jobba lite idag, men tyvärr löste det sej inte med barnvakt, så det blev ingen träning för mej idag heller... Istället hade jag en underbar kväll med mina fina grabbar, tyvärr är den största av dom på jobbet men vi hade det så mysigt ändå! Nu är jag otroligt trött och ska nog snart sova tror jag... Imorgon börjar jag min KBT, och ska även försöka hinna med någon timme på jobbet och förhoppningsvis fixa barnvakt någon timme så att jag kan pallra mej till gymmet och göra någon nytta.


Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Vara med i min tävling där du kan vinna kärleksspelet "52 romantiska veckor"?



Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-52-romantiska-veckor.html#comment

2012-02-09 @ 20:51:31
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0